städad :(

hej jag har stsdad i mitt rum det var jäätte skoj eller nej.
det brukar alltid min kusin Anton seja ;p
Han är GRYM.
inan i dag när vi åt pitepalt så diskuterade jag, pappa och simon om vad som händer om man säter sig i en gls låda och skikar iväg sig skälv till posten. Jag rekomonderar att inte göra det;p Anars så pratade vi om buflar... jag vet vi lite galna ;p
nu kom mamma hem men jag orkar inte gå ner:)
om  ni inte vet vad pitijopalt är så för ni jissa för jag vill inte skriva det men det är as got men det ser ganska äkligt ut ;)
snart kanske ujag ska jöra en ny serje det är skoj. om ni har någon ide om nån seje eller hur det nu stavas så komentera in det här:)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0