he he skolan

på en eng läxjon fick jag idag en en papper med frågor så vi kunde öva på do och does här kommer frågorna med svar :)
springer katten efter fåglarna?
svar: va vilken katt?
går barnen till skolan?
svar:Nej!!! starkast dom non moste gå dit och räda dom!!! (från skolan)
vard gör han på kvälen?
svar:vam? jag får gisa han dansar zamba med en orange kude :)
han spelar hockey?
VÄM!?
jag pår inte i London.
ne he inte jag häler.
John och Steve spelarinte i sama grup
svar: åååå vilken tur
rengnar det varje dg?
svar: nej bara varanan
hur ofta spelar hon piano?
svar: Kan ni inte seja väm för en gong skul!!!
min syster gillar inte eng.
svar: ok
vi pratar inte eng hema.
svar: VILLKA PRATAR DU OM:
så det var allt vi ses hejdå.
KRYA PÅ ER Jenifer och Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0