hejj igen

hu mårsde?
jag tänkte skriva ett test om jag är en diva
he he bra va ;p här kommer den
[] har du var ihop med non minst tre gonger?
[X] äger du mer en en blogg?
[X] premunemerar du (stavning) på frida, julija eller glitter?
[] är du mrgon trut?
[]är du kvälspig?
[]grälar du ibland veja fecbooc?
[]hatar du inte at t ex plåka svamp?
[]är du väldigt intreserad av kendisar?
[]om du har 5 min kvar inan du börjar skolan sminkar du dig ijala fall?
[]trivs du i stora gruper som bara pratar mest skvaler?
[/]älskar du sommar för det är varmt?
[x]är nån v dina stora intresen att smika sig eller ficksa naglarna?
[]tara du altid en haltime på morgonen för att ficksa håret?
[X]hatar du att vara ensam?
[]ängnar du största tiden vid datorn?
[X]blir du aldrig nujd med dina bilder?
[]äter du ofta snabmat?
[]är du populär i skolan?
[]svär du ofta?
[X]tycker du att dom här frågorna är väldigt fördomsfula?
[X]1-5,5=du är inte als så divig
[]5-10,5=ibland gör du nott men det är inte så mycket
[]10-15,5=oj du borde passa dig inan du blir en ricktig diva
[]15-20= oj du är lite divig och tänker mycket på dig men ändå är du vanlig person som vet vad du vill och du är också väldig vänlig

så nu har jag gjor ett test oj det blev inte så bra :( men de får duga :) jag slutar med nott min syster sa till mig: ät inte gröna byksor de lila är mycket godare;p
hejdå önskar den galnaste med anorlundaste tavningen LOIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0